Rikai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De evolutie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De evolutie Empty
BerichtOnderwerp: De evolutie   De evolutie I_icon_minitimewo mei 26, 2010 6:33 am

Vandaag was het zo ver; Damian wilde zijn pokemons aan elkaar wagen en zien wat er verbeterd moest worden. Hij pakte beide pokéballs en gooide ze in de lucht, eerst kwam Dark tevoorschijn en daarna Yazoo. ''Ok jongens, laat maar is zien wat je allemaal kan. Ik geef geen bevel voor jullie maar kijk zelf maar is welke aanvallen jullie kunnen verbeteren. Maar onthoud; dit is een oefenpotje! Maak elkaar dus niet dood ofzo.'' Damian ging tegen een boom aanliggen en keek toe hoe zijn twee pokemons tegenover elkaar gingen staan en een gevecht aangingen, het ging er hevig aan toe maar wel zonder gevolgen zodat het nog altijd een sportief gevecht bleef. Hij zag Ice Beams, Confusion Rays, Bites en Flamethrowers voorbij komen. Maar het meeste geweldige was Yazoo die opeens Shadow Ball deed, een aanval die Damian nog niet kende van zijn pokemon. Hij had nu dus alweer iets geleerd over zijn pokemon en dat was weer erg fijn.

Na een lange tijd waren beide pokemons uitgevecht en had Damian zijn notities opgeschreven voor verbeteringen. ''Goed gedaan jongens!'' zei hij trots en gaf ze beide wat pokemonvoer en bespoot ze met Potion. Maar wat gebeurde er nu? Zijn Houndour werd helemaal wit! De vorm begon iets te veranderen en Damian wist al hoe laat het was. ''Yes! Eindelijk!'' riep hij en keek toe hoe de evolutie van Houndour naar Houndoom voortging. Maar hoe moest het nu verder tussen hun twee? Damian had veel liefde gehad voor zijn energieke Dark maar nu hij een Houndoom werd zou ook Dark meer gedrag gaan vertonen zoals Yazoo dat kon; minder spelen en minder aandacht willen. Na een paar seconden zat er een prachtige Houndoom voor hem. ''Dark! Ik ben erg trots op je!'' Damian omhelsde zijn nieuwe pokemon en Houndoom vond het allemaal prima. Daarna richtte hij zijn aandacht op Yazoo die ook wel trots leek; door hun gevecht kon Dark evolueren. ''Nu moet jij nog Yazoo, daar gaan we aan werken.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De evolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De evolutie   De evolutie I_icon_minitimewo mei 26, 2010 7:07 am

April's keus
Ayano liep langs het water, het was zo helder, ze keek naar april die vol vertrouwen naast haar liep, vandaag zou het gebeuren, vandaag ging ze kiezen, ayano had alle stenen lopen sparen zodat april kon kiezen wat ze werd, als ze zo kiezen voor een umbreon of een espeon zo april naar een steen lopen met dag of een nacht teken dan zou ayano helaas moeten wachten maar toch, die stenen hadden wel wat, maar april mocht kiezen, haar pokemon mocht kiezen wat ze werd. het strand was rustig op een paar pokemons en een jongen na, even dacht ze damian te zien maar ze schudde haar hoods toen ze een houndoom zag. ze keek naar april en legde de stenen op een rijtje en stapte naar achtere. Ze keek naar april die ayano met glanzende ogen aan keek. vandaag was haar dag, april liep wat rondjes op de gekleurde stenen. ze schitterde erg mooi. April keek ayyano aan, 'jij mag kiezen april' zei ayano en ging zitten ze liet pichu er uit en liet die naast haar zitten, nieuwschierrig keek pichu toe, april keek naar 2 stenen, met de ene steen werd ze een leafeon en met de andere steen een glaceon, ze keek ayano aan en kwispelde even. Ayano liep naar april toe en haalde de andere stenen weg, die stenen had ze van lab gespaard en zou ze later wel terug brengen. april keek met grote ogen naar ayano en toen liep ze naar het water waar ze haar spiegelbeeld bekeek, ayano keek naar april, 'wil je niet veranderen april?' april keek haar aan en liep terug naar de stenen, ayano begreep het niet en bleef staan na dat april drie rondjes had gelopen bleef ze bij een steen staan. ze wees er op met haar poot onder het aan te raken. Ayano glimlachtte en liep naar april, 'dus je wild een glaceon worden' april knikte en ayano knuffelde april, ze zetten haar op de grond en hield de steen vast en legde die tegen april aan, die langzaam wit begon te gloeien, april werd groter en haar staart werd dunner, op een gegeven moment stond de oude april niet meer voor haar, er stond een glaceon, Ayano glimlachtte en pichu rende naar de nieuwe april en begon aan haar oren te trekken, april schudde zich los en keek pichu beledigd aan, ze keek naar ayano, ayano kon de speelse nieuweschierrige eevee nergens meer erkennen in de glaceon en omhelsde haar pokemon. april begon haar likjes te geven en ayano viel op de grond van het lachen. pichu kwam er nu ook bij en begon aan ayanos andere wang te trekken. Ayano grinnikte en begon de pichu te kietelen tewijl ze april aaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De evolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De evolutie   De evolutie I_icon_minitimedo mei 27, 2010 4:25 am

Damian keek op toen hij in de verte een meisje aan zag komen, hij herkende haar meteen aan de zwarte kleren en paarse ogen. Het was Ayano, maar wat moest hij nu doen? Naar haar toe gaan? Nee, dat zou wat wanhopig zijn, eerst maar is rustig afwachten wat ze kwam doen. Hij zag hoe April wat rondjes rende en even later naar een steen wees. ''Evolutie...'' zei hij zachtjes tegen zichzelf. ''Dus toch...'' Damian had zich al afgevraagd wanneer de Eevee klaar was voor een volgende stap en die was dus nu aangebroken. Met een brede glimlach keek Damian toe hoe de pokemon veranderde van Eevee tot een Glaceon. Hij vond het een erg mooie pokemon en een verstandige keuze van beide. Dark was inmiddels wat aan het rondsnuffelen en was richting de geur van Glaceon en Ayano gegaan. Met veel moeite stond Damian op en liep samen met zijn twee pokemons richting Ayano. Zonder dat ze het doorhad besloop Damian haar vanachter en sloot zijn armen om haar heen. ''Hey'' zei hij vrolijk en keek naar de Glaceon. ''Je Eevee is erg mooi geworden, maar wat vind je van mijn nieuwe Dark?'' Damian grijnsde even en wees naar de Houndoom die tegen Ayano aansprong. ''Dit is mijn nieuwe Dark.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De evolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De evolutie   De evolutie I_icon_minitimedo mei 27, 2010 4:38 am

April had haar hoofd omhoog en haar borst vooruit, het was erg elegant om te zien, ayano glimlachtte, ze was erg blij met april's keuzen, glaceons waren ontzettende elegante pokemons vond ze zelf. April zwaaide wat met haar staart en likte haar voorpoot. Opeens hoorde ze een stem, een stem die ze herkende, het was damian, ze wou zich omdraaien om hoi te zeggen maar werd omver gesprongen door de houndoom die haar nu recht in haar ogen aan keek. Damian grijnsde het was duidelijk dat hij blij was met darks evolutie, ze grijnsde breed, maar ze kon niet onder dark vandaan komen, 'Hij is erg uhmm springerig' grapte ze. ze keek damian plagend aan, april zag dat haar trainer op de grond lag en duwde met haar kop de houndoom van ayano af. Ayano ging recht opzitten en bedankte april even. ze keek naar dark en aaide hem over zijn kop. 'Het is een erg mooie pokemon' ze drukte een zachte kus op het voorhoofd van dark en krabbelde overeind. Glaceon keek damian aan met haar diepblauwe ijjzige ogen. Pichu was inmiddels al op de schouder van ayano gekropen. ''Nou zouals je ziet dit is april' zei ze met een grijns, ''de nieuwe april' april keek met een shuin hoofd naar de houndoom en drukte haar kop tegen zijn vacht aan, ayano keek naar april en trok haar wenkbrouw op, ze grinnikte even. Ze wist niet wat april nou aan het doen was maar vroeg het zich wel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De evolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De evolutie   De evolutie I_icon_minitimedo mei 27, 2010 5:17 am

Damian keek even naar April en aaide haar even. Hij keek toe hoe Ayano de nieuwe Dark een kus gaf en grijnsde even. ''Dat vind hij vast niet fijn.'' Dark blafte even en liet merken dat het niet erg was. Een moeilijke beslissing was het geweest voor Damian en hij had nagedacht. ''Euhm...Ayano...'' Damian aarzelde even maar moest het toch zeggen. ''Ik heb lang nagedacht en ik denk dat ik er wel klaar voor ben. Ik wil graag een relatie met je, het is een grote uitdaging maar ik wil er alles aan doen om een goed vriendje te zien.'' Damian knikte even en liet een diepe zucht horen, hij was blij dat hij nu eindelijk zei wat hij wilde zeggen. ''Dus...Wat denk je ervan? Hebben we een relatie?'' Damian legde een arm om Ayano heen in de verwachting dat het antwoord van haar wel een ja zou zijn, het was immers Ayano die had verteld dat ze hem leuk vond. ''En ik beloof dat onze vriendschap nooit kapot zou gaan, ik kan best wel tegen stootje mocht het ooit uitgaan.'' Dark was inmiddels samen met Yazoo aan het spelen en wachtte af totdat ook Pichu en April meededen, normaal speelden ze vaak met elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De evolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De evolutie   De evolutie I_icon_minitimedo mei 27, 2010 5:44 am

Ayano grinnikte toen damian zei dat hij het vast niet fijn vond, 'je bent gewoon stiekem jaloers' grapte ze. toen ze hem haar naam aarzelend slikte ze, zou hij haar afwijzen? ''Ik heb lang nagedacht en ik denk dat ik er wel klaar voor ben. Ik wil graag een relatie met je, het is een grote uitdaging maar ik wil er alles aan doen om een goed vriendje te zien.'' zei hij dat nou echt wou hij een relatie... met haar, ayano had de dwang om hem te knuffelen maar hield zich in. toen hij vroeg of ze een relatie hadden voelde ze een arm om haar heen, ze grinnikte even en drukte haar lippen op zijn wang. 'ik denk dat je dat wel opvat als een ja' grapte ze blozend. hij beloofde dat hun vriendschap nooit kapot zou gaan en ayano om helsde hem. ze was zo blij dat damian ja had gezegt maar nog blijer om te horen dat hun vriendschap nooit overzou gaan. Pichu was inmiddels ook aan het spelen maar april likte zich zelf nog schoon voordat ze wat begon te spelen. Ayano keek damian aan met twinkelen verlegen ogen en ging even op haar tenen staan en drukte haar lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De evolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De evolutie   De evolutie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De evolutie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikai :: Rikai Nature :: Yummity Lake-
Ga naar: