Rikai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rose Dekator

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rose

Rose


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Rose Dekator Empty
BerichtOnderwerp: Rose Dekator   Rose Dekator I_icon_minitimezo jul 04, 2010 6:32 am

Hoi!
Ik ben Rose Dekator, ik ben nu 15 jaar jong en ik ben geboren in Goldenrod city. Die stad ligt in de regio: Johto, ik was daar de beste studente en daarom ben ik ook op Rikai Academy aangenomen. Ik ben best wel trots op mijn prestatie! Ik hoop ook dat ik later leider word van een gym. Ik klink nu vast stom maar ik weet gewoon zeker dat ik later leider word van een gym!
Mijn eerste pokemon is een Eevee. Ik heb haar in de zomervakantie hard getraind met een beetje hulp van mijn vader. Hij traint pokemon voor zijn werk en had mij een beetje geholpen met mijn pokemon. Alleen had hij niet veel tijd en hielp hij me maar een week, hij wilde vast dat ik mijn pokemon helemaal zelf ging trainen. Eigenlijk begrijp ik hem wel en ik heb mijn pokemon na die week ook helemaal zelf getraind. Natuurlijk moet ik nog veel meer leren en mijn pokemon trainen om leider te worden van een gym. Dat weet ik zelf namelijk ook wel.
Men zegt dat ik een nogal vrolijk meisje ben dat nogal vastberaden is. Mijn familie, kenissen en vrienden zeggen ook altijd dat als ik een doel heb ik er helemaal voor ga en dat ik makelijk te overtuigen ben. Ook zeggen zij dat ik mezelf vaak wil bewijzen als iets of iemand me uitdaagt en ze vinden dat ik altijd vriendelijk reageer bij een eerste ontmoeting. Kennen zij mij misschien beter dan ik mezelf ken?
Ik heb bruin haar dat ik meestal losjes in een strik draag. Strikken zijn zo schattig! En ik heb blauwe ogen, iets waar ik niet echt bepaald blij mee ben maar ik moet ook gewoon niet zeuren. Ik ben 1.69 meter lang, ik ben kleiner dan mijn ouders.

Dat was het wel denk ik, als je vragen over mij hebt pb me dan!
Doei!!

Rose Dekator 1278267613
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rose Dekator
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rose Leonel Maringa Videos
» Rose Leonel Maringa Videos
» Rose Leonel Maringa Videos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikai :: Karakter :: Karakter kaarten-
Ga naar: