Rikai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Kadaj

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kadaj

Kadaj


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-05-10
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Kadaj Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Kadaj   Kamer van Kadaj I_icon_minitimevr mei 21, 2010 10:31 pm

Kadaj had na lang zoeken toch zijn kamer gevonden en liep naarbinnen toe. Absol keek een beetje rond en snuffelde overal aan. Met een diepe zucht van moeheid ging Kadaj op zijn bed liggen. Het lag best comfortabel maar zijn echt bedje was nog altijd het beste. De jongen keek hoe zijn pokemon uit het raam staarde naar overvliegende pokemon. ''Laat ze maar...Je kunt ze toch niet pakken'' zei kadaj rustig. Hij pakte wat pokemonvoer en deed het in een schaaltje. ''Hier, dat heb je wel verdiend.'' Absol begon meteen te eten en Kadaj keek nog even rustig rond in zijn kamer wat er allemaal was en wat hij wel of niet kon gebruiken. Hij legde zijn tassen onder het bed, uitpakken wilde hij nog niet. Nu eerst even bijkomen van de reis en daarna op pad om vrienden te maken. Zijn pokémon had inmiddels het voer al op en wilde graag spelen, maar Kadaj had er even geen aandacht voor, hij was helemaal op zichzelf. Na een tijdje merkte hij dat Absol nog steeds zeurde en Kadaj pakte een kleine bal en gooide die weg, met als gevolg dat de pokemon als een idioot achter de bal aanging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Kadaj Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Kadaj   Kamer van Kadaj I_icon_minitimeza mei 22, 2010 4:48 am

Ayano leunde tegen de deur aan, 'bevalt je kamer je?' zei ze met een kleine glimlach. April die in haar armen zat geklemd wurmde zich eruit en probberde bal van absol af te pakken, ayano lachtte even om april en absol, het was een geweldig stel die 2, ze waren zo vrolijk en trokken zich dus niets aan van andere, haar pichu in tegen bleef liever bij haar en liep liever niet zo ver uit de beurt bij ayano. Ze liep naar binnen en ging zitten op het bed, haar ogen gingen de kamer rond, 'ik vind het best saaie kamers eigelijk... maarja ik denk wel dat je wat mag aanpassen om het gezellig te maken aangezien je hier 4 a 6 jaar zit.' ze keek naar kadaj, buiten hem en damian kende ze niemand, ze vroeg ze wel echter af of kadaj wel intresse had in hun clubje idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadaj

Kadaj


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-05-10
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Kadaj Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Kadaj   Kamer van Kadaj I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:13 am

Kadaj schrok even van Ayano die opeens in de deuropening stond. ''Euhm...Ja, hij bevalt prima maar het oogt allemaal wat saai. Ik mis toch wel een beetje mijn eigen kamer.'' Kadaj keek even naar Absol die weer richting de Eevee was gelopen, de twee konden het erg goed met elkaar vinden en dat was mooi om te zien. Absol was echt een geweldige pokemon, Kadaj was er fan van. ''Ik neem aan dat we inderdaad de kamers wel wat mogen opleuken, maar ik weet nog niet precies hoe. Misschien moet ik de stad is ingaan ofzo om wat posters te kopen. Maar ik weet zeker dat ik en Absol het erg na onze gaan krijgen op deze school. Alleen de beste trainers zitten hier en dat maakt het toch wel erg speciaal.'' Kadaj bedacht even hoe lang ze hier uiteindelijk zaten. 4 à 6 jaar, dat was een lange tijd. ''Ik weet niet of ik het zo lang kan uithouden hoor. Het is echt een lange tijd. Mag je eigenlijk nog wel eens terug naar huis ofzo? Ik neem aan dat het schoolhoofd niet wil dat we zo lang zonder ouders moeten. Alhoewel...Een tijd zonder ouders kan ook best leuk zijn. Geen gezeik aan je hoofd en dat gezeur dat je gezonder moet eten en dat ik thuis onze Mightyena's moet uitlaten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Kadaj Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Kadaj   Kamer van Kadaj I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:25 am

Ayano zag dat kadaj schrok en grinnikte, 'zo eng ben ik nou ook niet' zei ze grijnsend. Ze keek naar de absol die naar april liep, ze waren een soort aan het praten in hun eigentaaltje en begonnen toen met elkaar te spelen het was een mooi gezicht maar ook best grappig. Ayano pakte haar pokeball en liet pichu eruit, 'ga jij ook maar mee spelen pichu' zei ze met een glimlachje alleen pichu had daar blijkbaar geen zin in en ging op de schouder van ayano zitten. ''Ik weet niet of ik het zo lang kan uithouden hoor. Het is echt een lange tijd. Mag je eigenlijk nog wel eens terug naar huis ofzo? Ik neem aan dat het schoolhoofd niet wil dat we zo lang zonder ouders moeten. Alhoewel...Een tijd zonder ouders kan ook best leuk zijn. Geen gezeik aan je hoofd en dat gezeur dat je gezonder moet eten en dat ik thuis onze Mightyena's moet uitlaten.'' 'In de vakantie kan je volgens wel naar je ouders? Maar je overleefd het prima zonder ouders hier hoor, daar weet ik alles van' zei ayano en legde haar handen achter haar hoofd en keek kadaj aan, toen hij iets zei over mightyena's moest ze weer even aan haar eigen thuis denken, de 3 mightyena's van haar eigen huis. ze zuchtte eventjes maar keek daarna kadaj weer aan. 'Al wat mensen ontmoet?'vroeg ze aan kadaj om er een beetje gespreks stof in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Kadaj Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Kadaj   Kamer van Kadaj I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Kadaj
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kadaj Namura
» Kamer van Ayano
» Kamer van Damian
» Kamer van Lucas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikai :: Rikai Academy :: Slaapkamers-
Ga naar: